تور کرواسی

تورها / اروپا / کرواسی

تور کرواسی
تور کرواسی

قیمت از : 2,790 EUR

10 روز و 9 شب

مقاصد: زاگرب / اسپلیت / دوبرونیک

ایرلاین: -

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

+1 (289) 819-5000

نگاه کلی

مقاصد:

زاگرب (4 روز و 3 شب)

اسپلیت (4 روز و 3 شب)

دوبرونیک (4 روز و 3 شب)

خدمات تور

  • ویزای شنگن
  • اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت زاگرب

سفر ما از سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می کنیم. سپس فرودگاه امام خمینی را به مقصد زاگرب ترک می‌کنیم. پس از ورود به زاگرب و کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، در اولین بعد از ظهر ورودمان به زاگرب، گشتی کوتاه خواهیم داشت تا با این شهر استثنایی بیشتر آشنا شویم.

 

روز دوم: گشت شهری زاگرب

امروز با زاگرب، یکی از دیدنی ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور کرواسی، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز با همراهی راهنمای محلی به بازدید از نمای بیرونی تئاتر ملی کرواسی، نمای بیرونی سالن کنسرت واتسلاو لیسینسکی، کلیسای جامع، ساختمان پارلمان، ایستگاه راه آهن و ... خواهیم رفت. در پایان گشت می توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهاد راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه های زاگرب لذت ببریم.

 

 روز سوم: گشت پارک ملی پلیتویک

روز سوم اقامتمان در زاگرب با گشتی دیگر در این شهر باشکوه آغاز می شود. امروز به قصد دیدن پارک ملی حیرت انگیز زاگرب و آبشار‌هایش (که از آثار ثبت جهانی یونسکو است) از هتل خارج می شویم. بعد از ظهر را در اختیار داریم تا نظاره‌گر ساختمان پارلمان و دفتر ریاست جمهوری کرواسی باشیم و بعد از قدم زدن در خیابان‌های زاگرب، لذت خوردن غذاهای کرواسی را تجربه کنیم.

 

 روز چهارم: حرکت به سمت اسپلیت و بازدید از زادار

روز ترک زاگرب و حرکت به سمت اسپلیت فرا رسید. امـروز با یک سفر زمینی‌ رهسپار اسپلیت می‌شویم، البته قبل از آن و در میانه مسیر گشتی کوتاه در شهر زادار را خواهیم داشت. با رسیدن به اسپلیت به سمت هتل روانه خواهیم شد. پس از تحویل گرفتن اتاق ها و استراحتی کوتاه، فرصتی در اختیار داریم تا با شهر دوم سفرمان بیشتر آشنا شویم.

 

 روز پنجم: گشت شهری اسپلیت

امروز با اسپلیت، دومین شهر بزرگ کرواسی ، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. از نقاط برجسته شهر اسپلیت می‌توان به نمای بیرونی کاخ معروف دیوکلتیان، موزه باستان شناسی و موزه هنر کرواسی یعنی ایوان مستروویچ اشاره کرد. مرکز گردشگری اصلی اسپلیت در شرق خیابان ساحلی آن قرار دارد که می توان برخی از بهترین رستوران‌ها، سرگرمی‌ها و هتل‌ها را در آن پیدا کرد. در پایان گشت می توانیم به هتل بازگردیم یا با استفاده از پیشنهادات راهنما ساعات بیشتری را از جاذبه های اسپلیت لذت ببریم.

 

 روز ششم: روز آزاد و گشت اختیاری اسپلیت

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم از سایر جاذبه‌های شهر بازدید نماییم یا سری به مراکز خرید شهر بزنیم.

 

 روز هفتم: حرکت به سمت دوبرونیک

به روز‌های پایانی سفر نزدیک می‌شویم؛ امروز با یک سفر زمینی‌ رهسپار دوبرونیک می‌شویم. بعد از ظهر امروز، فرصتی خواهیم داشت تا در یک گشت کوتاه، با آخرین شهری که در آن اقامت داریم بیشتر آشنا شویم.

 

 روز هشتم: گشت شهری دوبروونیک

دومین روز اقامتمان در دوبروونیک را با گشتی تمام روز شروع خواهیم کرد. این شهر در اواخر قرن 20 میلادی، به دلیل حضور آثار مهم تاریخی جزو میراث فرهنگی سازمان جهانی یونسکو ثبت شد. صبح امروز در طی گشتی تمام روز و با همراهی راهنمای محلی، بیشتر با این شهر آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر است که در طی این گشت از بافت قدیم شهر، کلیسای جامع، خیابان استرادون و دیوارهای شهر قدیم دوبروونیک در بخش تاریخی این شهر توریستی که بلیت آن از قبل تهیه شده است، بازدید بعمل خواهیم آورد.

 

 روز نهم: گشت جزایر دوبروونیک

به آخرین روزهای سفر نزدیک می شویم. امروز و در آخرین شب اقامتمان در دووبرونیک و کرواسی شگفت انگیز، این فرصت را خواهیم داشت تا در گشتی نیم روز به بازدید از یکی از جزایر جنوبی دوبروونیک به نام کاوتات برویم و زمانی را صرف آرامش در این شهر زیبا کنیم..

 

روز دهم: پرواز به سمت تهران

 

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید  لازم است که حداقل ۳ سـاعت قبـل  پـرواز درفرودگاه دوبرونیک حاضر باشیم. این شهر را به سمت فرودگاه استانبول ترک می‌کنیم. بعد از طی شدن مدت ترانزیت، به سمت تهران پرواز خواهیم کـرد. بعد از عبور از بخش کنتـرل گذرنامـه و دریافـت بار، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می دهیم و بـا همسفران خداحافظی می نمائیم؛ هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همـراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده ایم.

 

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

چهارشنبه

2024-09-04

تاریخ پایان

جمعه

2024-09-13

هتل

5 ستاره

جدول اقامت

قیمت

از 2,790 EUR

جدول قیمت

تاریخ شروع

دوشنبه

2024-06-03

تاریخ پایان

پنج شنبه

2024-06-13

هتل

5 ستاره

جدول اقامت

قیمت

از 2,690 EUR

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !