تور تایلند

تورها / آسیا / تایلند

تور تایلند
تور تایلند

قیمت از : 1,490 USD

9 روز و 8 شب

مقاصد: پوکت / بانکوک

ایرلاین: Qatar Airways

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

نگاه کلی

مقاصد:

پوکت (6 روز و 5 شب)

بانکوک (4 روز و 3 شب)

خدمات تور

  • ویزای تایلند
  • اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت پوکت

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پـس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگـری مـدارک، بـار خـود را تحویـل داده و کارت پـرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم تا در اولین شب ورودمان به تایلند به استراحت در هتل خود پرداخته یا با استفاده از پیشنهادات راهنما با این شهر زیبا بیشتر آشنا شویم.

 

روز دوم: گشت شهری پوکت

امـروز را بـا گشـتی در پوکـت آغـاز مـی کنیـم و بـه همراهـی راهنمـای محلـی بـا یکـی از زیباتریـن شـهرهای کشـور تایلنـد بیشـتر آشـنا خواهیـم شـد و از نقاطـی ماننـد مجسمه ی بودای بزرگ، معبد چالونگ و شهر قدیمی پوکت دیـدن خواهیـم کـرد. پـس از اتمـام گشـت مـی توانیـم بـه همـراه راهنمـای گـروه بـه سـمت پاتونـگ (Patong) برویـد امـا بـا معروف‌تریـن گردشـگاه سـواحل جزیره وسوســه نشــوید زیــرا هنــوز زمــان زیــادی بــرای خریــد کــردن و گــردش در اتمسـفر پـر جنـب و جـوش اینجـا داریـد.

 

روز سوم: روز آزاد و گشت اختیاری

در این روز به بازدید از جزیره ی زیبای جیمز باند می پردازیم و روز خود را در سواحل زیبای این جزیره سپری خواهیم کرد.

 

 روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری

امروز وقت آزاد این امکان را به ما خواهد داد که زمان بیشـتری را در این شـهر پـر جاذبـه صـرف کنیـم و مـی تـوان بـه پیشـنهاد راهنمـا به بازدید از جاذبه های توریستی پوکت پرداخت.

 

 روز پنجم: روز آزاد و گشت اختیاری

در آخرین روز آزاد ما در پوکت می توانیم به بازدید از مراکز خرید این شهر رفته و ساعاتی را به گردش در فروشگاه ها و رستوران های محلی پوکت بپردازیم.

 

 روز ششم: پرواز به سمت بانکوک

زمان خداحافظی با شهر زیبا و هیجان انگیز پوکت فرا رسیده! امروز طبق برنامه شهر پوکت را به مقصد بانکوک ترک کرده و وارد فرودگاه بانکوک  میشویم.

 

 روز هفتم: گشت شهری بانکوک

امروز وقت آزاد این امکان را به ما خواهد داد که زمان بیشـتری را در این شـهر پـر جاذبـه صـرف کنیـم و مـی تـوان بـه پیشـنهاد راهنمـا به بازدید از جاذبه های توریستی بانکوک پرداخت.

 

 روز هشتم: روز آزاد و گشت اختیاری

امروز وقت آزاد این امکان را به ما خواهد داد که زمان بیشـتری را در این شـهر پـر جاذبـه صـرف کنیـم و مـی تـوان بـه پیشـنهاد راهنمـا بـه انجام فعالیت هایی مانند فیل سواری، قایق سواری،و یا بازدید از معبد میمون ها و یـا مراکـز خریـد رفـت و آخریـن روز آزاد در ایـن سـفر را بـا بهتریـن خاطـرات بـه اتمام رسـاند.

 

 روز نهم: پرواز به سمت تهران

سرانجام هنگام خداحافظی با تایلند دوست داشتنی فرا رسید! امروز پس از تحویل دادن اتاق ها در زمان مقرر، به سمت فرودگاه شهر بانکوک حرکت می کنیم. پس از عبور از  بخش کنترل گذرنامه با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده‌ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

جمعه

2024-09-06

تاریخ پایان

شنبه

2024-09-14

هتل

5 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airways

جدول پرواز

قیمت

از 1,490 USD

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !