تور چک و اتریش

تورها / اروپا / ترکیبی اروپا

تور چک و اتریش
تور چک و اتریش

قیمت از : 1,890 USD

9 روز و 8 شب

مقاصد: پراگ / وین

ایرلاین: Qatar Airways

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

نگاه کلی

مقاصد:

پراگ (5 روز و 4 شب)

وین (5 روز و 4 شب)

خدمات تور

  • ویزای شنگن
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفرهای فرودگاهی و پرواز داخلی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت پراگ

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز میشود. ملاقات ما با سایر اعضای گروه و راهنما جهت انجام هماهنگی های لازم در سالن تشریفات فرودگاه امام خمینى (CIP) خواهد بود تا پس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، بار خود را تحویل داده و کارت پرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز اقامتمان در این شهر زیبای اروپای شرقی لذت ببریم.

 

 روز دوم: گشت شهری پراگ

دومین روز اقامتمان در پراگ با گشتی نیم روز در پایتخت و بزرگترین شهر کشور جمهوری چک آغاز می شود. برنامه گشت امروز ما با همراهی راهنمای محلی آغاز می شود. برنامه امروز ما شامل بازدید از محلۀ قدیمی شهر، ساعت نجومی، پل چارلز و کلیسای سن ویتوس و قلعه ی تاریخی پراگ که ورودیه ی آن از پیش رزرو شده است. پراگ شهری است تاریخی که بافت قدیمی آن از میان کوچه های باریک با سراشیبی ها و پستی و بلندی های فراوان می‌گذرد، بنابراین بخش عمده گشت به صورت پیاده انجام خواهد شد و به همین دلیل، پوشیدن کفش مناسب و راحت توصیه می شود. پس از آن زمان آزاد در اختیار داریم تا از دومین روز اقامتمان در پایتخت زیبای جمهوری چک بیشترین استفاده را ببریم. همچنین میتوانیم بعد از ظهر را به بازدید از موزه کافکا اختصاص دهیم.

 

 روز سوم: روز آزاد و گشت اختیاری

در سومین روز اقامتمان در پراگ می توانیم نادیده های بیشتری از این شهر را به پیشنهاد راهنما ببینیم. بازدید از کتابخانه زیبای کلمنتیوم و ساختمان شهرداری پراگ می‌تواند بهترین انتخاب برای گذراندن روزمان باشد. همچنین می‌توانیم سری به کافه‌های دنج شهر بزنیم.

 

 روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری

در آخریـن روز اقامتمـان در پراگ ،وقـت آزاد ایـن امـکان رابـه مـا می دهد تـا از سـایر جاذبه هـای شـهر نظیـر محله یهودیان، مجسمه های چرنی و تپه پترین بازدیــدکنیـــم. همچنیـــن ایـــن فرصـــت مهیـــا اســت تــا بــه پیشــنهاد راهنمــا در یک گشــت نیم روزه بــه بازدیــد از شهر قرون وسطایی کوتناهورا برویـم و از کلیسـای Ossuary Sedlec دیـدن کنیـم، کلیسـایی عجیـب که بـا تزئیناتـی از اسـتخوان انسـان توانسـته شـهرت زیـادی بـه دسـت بیـاورد. همچنین میتوان زمانی را به تحربه قایق سواری بر روی رود یا تماشای رقص محلی و فولکلور این کشور اختصاص دهیم.

 

 روز پنجم: حرکت به سمت وین و گشت شهری

اقامتمان در پراگ با شکوه نیز به پایان رسید. امروز صبح هتل را به مقصد وین ترک خواهیم کرد اما قبل از ورود به وین ابتدا از شهر تاریخی لدنیس واقع در جمهوری چک دیدن می کنیم. گشت لدنیس شامل بازدید از قلعۀ لدنیس و بخشی از اطراف آن است که حدود 2 ساعت به طول می انجامد.لازم به ذکر است که بلیط های ورودی به قلعه از پیش برای شما رزرو شده است. پس از پایان گشت زمان آزاد برای صرف نهار و یا گشتی در اطراف خواهیم داشت و سپس به سمت وین، پایتخت کشور اتریش حرکت می کنیم. بعد از ورود به وین و تحویل گرفتن اتاق‌ها در هتل و کمی استراحت می‌توانیم با همراهی راهنما یا به تنهایی در این شهر کهن قدمی بزنیم و با تماشای منظره با شکوه شب وین در کنار رودخانۀ دانوب، با «روحِ وین» بیشتر آشنا شویم.

 

 روز ششم: روز آزاد و گشت اختیاری

ششمین روز سفر را با گشتی نیم روز در وین، شهر نبوغ و اندیشه آغاز می‌کنیم. طبق برنامه با همراهی راهنمای محلی جهت بازدید از جاذبه‌هایی مانند نمای بیرونی قصر بِلِودِر، ساختمان اپرا، میدان سن استفان، کلیسای سن استفان و پارلمان وین و قصر شونبرون که بلیط‌های آن از قبل تهیه شده، از هتل خارج می شویم و پس از پایان گشت می توانیم انتخاب کنیم که به هتل بازگردیم یا وقت بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانیم و در خیابان هایی قدم بزنیم که روزگاری رد پای نوابغی چون موتزارت، گوستاو کلیمت و زیگموند فروید بر آن ها نقش می‌بست.

 

 روز هفتم: روز آزاد و گشت اختیاری

وقت آزاد امروز به ما این امکان را می دهد تا به دیدار جاذبه هایی از این شهر برویم که دیروز موفق به دیدنشان نشدیم یا در صورت تمایل می توانیم در یکی از برنامه های اختیاری که راهنما پیشنهاد می دهد ثبت نام کنیم.

 

 روز هشتم: روز آزاد و گشت اختیاری

در آخرین روز اقامتمان در وین می توانیم از سایر جاذبه های این شهر که تا به امروز موفق به دیدنشان نشده ایم بازدید کنیم یا در قالب گشتی تمام روز و به همراهی راهنمای خود به شهر براتیسلاوا، پایتخت کشور اسلواکی، برویم.

 

 روز نهم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز پس از تحویل دادن اتاق‌ها در ساعت مقرر، هتل را به سمت فرودگاه ترک میکنیم تا حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی  می کنیم، هر چند میدانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده‌ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

جمعه

2024-09-06

تاریخ پایان

شنبه

2024-09-14

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airways

جدول پرواز

قیمت

از 1,890 USD

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !