تور قطر (دوحه)

تورها / آسیا / قطر

 تور قطر (دوحه)
تور قطر (دوحه)

قیمت از : 690 USD

5 روز و 4 شب

مقاصد: دوحه

ایرلاین: Qatar Airways

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

نگاه کلی

مقاصد:

دوحه (5 روز و 4 شب)

خدمات تور

  • اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفرهای فرودگاهی و پرواز داخلی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت دوحه

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پـس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگـری مـدارک، بـار خـود را تحویـل داده و کارت پـرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به دوحه را با گشتی کوتاه اطراف هتل آغاز می‌کنیم.

 

روز دوم: گشت شهری دوحه

امروز هتل محل اقامت خود را برای آشنایی بیشتر با شهر زیبای دوحه ترک خواهیم کرد و این فرصت را خواهیم داشت تا در گشتی نیم روز با جاذبه های دیدنی این شهر همچون بندر دوحه، دهکده محلی، منطقه ساحلی کرنیش و جزیره مروارید قطر که می توان آن را به مثابه جزیره پالم جمیرای دبی دانست دیدن کنیم. همچنین این فرصت را داریم تا سری به بازار محلی سوق واقف که قدیمی ترین بازار کشور قطر است بزنیم . در ادامه روز می توانیم به هتل محل اقامت خود بازگردیم و از خدمات جذاب هتل خود استفاده کنیم.

 

 روز سوم: گشت خرید در دوحه

امروز فرصت مناسبی است که خرید‌های خود را در مراکز خرید لوکس دوحه انجام دهیم.

 

 روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری

امروز در وقت آزاد خود این فرصت را داریم تا از دیگر خدمات رفاهی هتل خود استفاده کنیم، یا می توان به پیشنهاد راهنمای تور و با همراهی دیگر همسفران در قالب یک گشت اختیاری تمام روز به سافاری هیجان انگیز دوحه واقع در صحرای خور العدید (Khor Al Udeid) معروف به دریای داخل زمین- منطقه‌ای حفاظت شده و یکی از میراث‌های جهانی یونسکو برویم تا از تپه‌های شنی غول‌پیکر و ماسه‌های طلایی‌رنگ آن شگفت زده شویم.

 

 روز پنجم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه با همسفران خداحافظی می‌نمائیم. هر چند می دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده‌ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

شنبه

2024-06-01

تاریخ پایان

چهارشنبه

2024-06-05

هتل

5 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Qatar Airways

جدول پرواز

قیمت

از 690 USD

جدول قیمت

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !