تور جمهوری چک

تورها / اروپا / جمهوری چک

تور جمهوری چک
تور جمهوری چک

قیمت از : 1,290 USD

6 روز و 5 شب

مقاصد: پراگ / کارلووی واری

ایرلاین: Emirates

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

نگاه کلی

مقاصد:

پراگ (4 روز و 3 شب)

کارلووی واری (3 روز و 2 شب)

خدمات تور

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت پراگ

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز میشود. ملاقات ما با سایر اعضای گروه و راهنما جهت انجام هماهنگی های لازم در سالن پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی، مقابل کانتر هواپیمایی خواهد بود تـا پـس از گرد آمدن کلیه همسفران و بازنگـری مـدارک، بـار خـود را تحویـل داده و کارت پـرواز را دریافت نماییم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. در هتل، پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، در لابی گرد هم می‌آییم تا به پیشنهاد راهنما از ساعات باقیمانده اولین روز اقامتمان در این شهر زیبای اروپای شرقی لذت ببریم.

 

 روز دوم: گشت شهری پراگ و بازدید از قلعه پراگ

اولین روز اقامتمان در پراگ با گشتی نیم روز در پایتخت و بزرگترین شهر کشور جمهوری چک آغاز می شود. برنامه گشت امروز ما با همراهی راهنمای محلی آغاز می شود. برنامه امروز ما شامل بازدید از محلۀ قدیمی شهر، ساعت نجومی، پل چارلز و کلیسای سن ویتوس و قلعه ی تاریخی پراگ که ورودیه ی آن از پیش رزرو شده است. پراگ شهری است تاریخی که بافت قدیمی آن از میان کوچه های باریک با سراشیبی ها و پستی و بلندی های فراوان می‌گذرد، بنابراین بخش عمده گشت به صورت پیاده انجام خواهد شد و به همین دلیل، پوشیدن کفش مناسب و راحت توصیه می شود. زمان آزاد در اختیار داریم تا از دومین روز اقامتمان در پایتخت زیبای جمهوری چک بیشترین استفاده را ببریم. همچنین میتوانیم بعد از ظهر را به بازدید از موزه کافکا اختصاص دهیم.

 

 روز سوم: روز آزاد و گشت اختیاری

زمان آزاد در اختیار داریم تا از اقامتمان در پایتخت زیبای جمهوری چک بیشترین استفاده را ببریم. لازم به ذکر است که برنامه‌های پیشنهادی راهنما، جزو برنامه ثابت تور نبوده و تعیین امکان پذیری و برآورد هزینه اجرای آن‌ها، بر عهده راهنما خواهد بود.

 

 روز چهارم: حرکت به سمت کارلووی واری

اقامتمـان در پـراگ بـا شـکوه نیـز بـه پایـان رسـید. امـروز صبـح هتـل را بـه مقصــد کارلووی واری تــرک خواهیــم. کارلووی واری که در قسمت غربی جمهوری چک قرار گرفته است، به دلیل داشتن چشمه های درمانی آبگرم و بنا هایی با سبک معماری رنسانسی یکی از زیباترین شهرهای جمهوری چک بشمار می‌رود. بعـد از ورود بـه کارلووی واری و تحویـل گرفتـن اتاقهـا در هتـل و کمـی اسـتراحت می‌توانیـم بـا همراهـی راهنمـا یـا بـه تنهایـی در ایـن شـهر کهـن قدمی بزنیم.

 

 روز پنجم: روز آزاد و گشت اختیاری

پنجمین روز ســفر را بــا گشــتی نیــم روز در کارلووی واری ، دومین شهر پر بازدید جمهوری چک آغـــاز میکنیـــم. طبـــق برنامـــه بــا همراهــی راهنمــای محلـــی جهـــت بازدیـــد مـکان هـای دیدنـی ایـن شـهر زیبـا از هتـــل خـــارج مـیشــویم و پــس از پایــان گشــت مــی توانیــم انتخــاب کنیــم کــه بــه هتـل بازگردیـم یـا وقـت بیشـتری را در ایـن شـهر زیبـا بگذرانیـم و در خیابان هایی قـــدم بزنیـــم کـــه معمــاری شــگفت انگیــز بناهایــش بــه زیبایــی ایــن شــهر افــزوده اســت .

 

 روز ششم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! امروز پس از تحویل دادن اتاق‌ها در ساعت مقرر، هتل را به سمت فرودگاه پراگ ترک میکنیم تا حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی  می کنیم، هر چند میدانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه ریزی کرده ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

شنبه

2024-08-17

تاریخ پایان

جمعه

2024-08-23

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Emirates

جدول پرواز

قیمت

از 1,290 USD

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !