تور استانبول و کاپادوکیا

تورها / آسیا / ترکیه

تور استانبول و کاپادوکیا
تور استانبول و کاپادوکیا

قیمت از : تماس بگیرید

7 روز و 6 شب

مقاصد: کاپادوکیا / استانبول

ایرلاین: Turkish

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

نگاه کلی

مقاصد:

کاپادوکیا (3 روز و 2 شب)

استانبول (5 روز و 4 شب)

خدمات تور

  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • اقامت در هتل‌های ۵ و ۴ ستاره با صبحانه
  • ترانسفرهای فرودگاهی و پرواز داخلی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت کاپادوکیا

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفر ان و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می کنیم. پس از کنترل گذرنامه و ویزا و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم. پس از دریافت کلید اتاق ها و استراحتی کوتاه، در لابی گردهم می آییم تا از اولین روز سفرمان به کاپادوکیا یکی از زیباترین شهرهای جهان لذت ببریم.

 

روز دوم: گشت شهری کاپادوکیا

امروز در گشتی نیم روز با شهر کاپادوکیا بیشتر آشنا خواهیم شد و از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر کاپادوکیا بازدید خواهیم کرد.

 

روز سوم: پرواز به سمت استانبول

امروز کاپادوکیا را به سمت مقصد بعدی سفرمان یعنی استانبول ترک خواهیم کرد .پس از رسیدن به فرودگاه استانبول و دریافت بار به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می شویم و پس از تحویل گرفتن اتاق‌ها در ساعت مقرر فرصت داریم تا با این شهر زیبا کمی آشنا شویم.

 

روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری استانبول

امروز با وقت آزادی که در اختیار ماست، می توانیم در قالب یک گشت اختیاری به یکی از جزایر زیبای استانبول نظیر بیوک آدا برویم یا در تور تنگه بسفر خصوصی بر روی کشتی از زیبایی های استانبول در شب لذت ببریم.

 

روز پنجم: گشت شهری در استانبول و بازدید از کاخ توپکاپی

پنجمین روز سفر را با گشتی تمام روز در استانبول زیبا شروع خواهیم کرد و طبق برنامه به قصد بازدید از محله های زیبای و کوچه پس کوچه های اعجاب‌انگیز آن به قسمت آسیایی شهر استانبول خواهیم رفت و از جاذبه هایی چون تپه چاملیجا و منطقه اورتاکوی بازدید می کنیم . پس از مدتی زمان آزاد و صرف ناهار به سمت کاخ توپکاپی؛ پربازدیدترین موزه استانبول که در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد، خواهیم رفت.

 

روز ششم: گشت خرید در استانبول

ششمین روز سفر نیز به خرید اختصاص دارد. امروز صبح هتل را به قصد بازدید از مرکز خرید جذاب استانبول ترک خواهیم کرد و طی این گشت این فرصت را خواهیم داشت تا از فروشگاه بزرگ نیز بازدید کنیم.

 

 روز هفتم: پرواز به سمت تهران

سرانجام هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از تحویل دادن اتاق ها در زمان مقرر، به سمت فرودگاه بزرگ استانبول حرکت می‌کنیم. پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار با همسفران خداحافظی می‌کنیم، هرچند میدانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود زیرا همراه با سایر اعضای تور، برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

جمعه

2024-05-31

تاریخ پایان

پنج شنبه

2024-06-06

هتل

5 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Turkish

جدول پرواز

قیمت

از 0 USD

جدول قیمت

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !