تور پاریس

تورها / اروپا / فرانسه

تور پاریس
تور پاریس

قیمت از : 2,390 USD

8 روز و 7 شب

مقاصد: پاریس

ایرلاین: Turkish

کلاس تور: Luxury

مشاهده تاریخ و رزرو

پشتیبانی

نگاه کلی

مقاصد:

پاریس (8 روز و 7 شب)

خدمات تور

  • ویزای شنگن
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • خدمات CIP در فرودگاه مبدا
  • گشت شهری به همراه راهنمای محلی
  • همراهی راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفرهای فرودگاهی و پرواز داخلی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی

برنامه سفر

 روز اول: پرواز به سمت پاریس

سفر ما از فرودگاه امام خمینی آغاز می‌شود. پس از گردهم آمدن کلیه همسفران و بازنگری مدارک، جهت انجام امور پرواز (دریافت کارت پرواز و تحویل بار) به سمت سالن ترانزیت حرکت می‌کنیم. پس از رسیدن به فرودگاه مقصد و کنترل گذرنامه و ویزا، به همراه سایر همسفران و راهنما به هتل محل اقامتمان منتقل می‌شویم. در هتل پس از دریافت کلید اتاق‌ها و استراحتی کوتاه، اولین بعد از ظهر ورودمان به پاریس را با استفاده از توضیحات راهنما به گشتی کوتاه جهت آشنایی با عروس شهرهای اروپا خواهیم گذراند.

 

 روز دوم: گشت شهری پاریس

امروز با پاریس، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان و پایتخت کشور فرانسه، در گشتی نیم روز آشنا خواهیم شد. در گشت امروز به قصد دیدن نمای بیرونی کلیسای نوتردام، برج ایفل، دروازه پیروزی، خیابان ریوولی، بلوار سن ژرمن از هتل خارج می‌شویم. سپس بعد از ظهر به سمت تپه هنرمندان (مونتمارتر) خواهیم رفت تا کلیسای ساکره کور، محله هنرمندان و ... بازدید نماییم.

 

 روز سوم: گشت شهری پاریس و موزه لوور

در گشت امروز با همراهی راهنمای محلی از جاذبه‌های دیدنی شهر پاریس نظیر دروازه پیروزی، خیابان شانزه‌لیزه، تروکادرو، نمای بیرونی کلیسای مادلین و میدان وندام بازدید خواهیم نمود. سپس این امکان فراهم است تا مجذوب لبخند اسرارآمیز مونا لیزا در موزه معروف لوور بشویم و از سایر آثار هنری نظیر لوح حمورابی، بخش تمدن بین‌النهرین، تاریخ گرانبهای دوره‌های برجسته تاریخی شامل هخامنشیان و ساسانیان، مصر، یونان باستان، مجسمه‌های معروفی چون ونوس میلو و الهه پیروزی (نیکه ساموتراس) ،کاتب نشسته و نقاشیهای داوینچی در معروف ترین موزه جهان، بازدید کنیم. (لازم به ذکر است ورودیه موزه لوور مختص تورهای نوروز و تابستان است و در سایر فصول به صورت اختیاری می‌باشد)

 

 روز چهارم: روز آزاد و گشت اختیاری پاریس

امروز با وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم از آرامگاه صادق هدایت، غلامحسین ساعدی و سایر بزرگان هنر و ادبیات جهان در آرامستان پرلاشز بازدید کنیم یا اینکه وقت خود را در اختیار راهنما قرار دهیم تا با برنامه‌ای پیشنهادی مانند گشتی یک روزه در دیزنی لند، گوشه‌های دیگری از این شهر زیبا را به ما بنمایاند.

 

 روز پنجم: روز آزاد و گشت اختیاری

امروز با توجه به وقت آزادی که در اختیار داریم می‌توانیم از سایر دیدنی‌های شهر بازدید کنیم یا به پیشنهاد راهنما در یک گشت آپشنال به شهر بروکسل بلژیک برویم و از برنامه بازدید از میدان اصلی شهر، ساختمان دو ژوستیس و بنای اتمیوم لذت ببریم.

 

 روز ششم: بازدید از کاخ ورسای

امروز پس از صرف صبحانه، رهسپار ورسای می‌شویم و از کاخ باشکوه آن بازدید خواهیم کرد. بعد از ظهر را در اختیار خواهیم داشت تا در یکی از کافه‌های معروف پاریس، خودمان را به صرف یک فنجان قهوه دعوت کنیم. (لازم به ذکر است گشت کاخ ورسای مختص تورهای نوروز و تابستان است و در سایر فصول به صورت اختیاری برگزار می‌شود)

 

روز هفتم: گشت کشتی کروز رود سن

به پایان تور نزدیک می‌شویم! امروز نیز زمان آزاد داریم تا از آخرین روز اقامت خود در پاریس نهایت بهره را ببریم؛ چرا که بی‌شک جاذبه‌های فراوانی در این شهر هستند که هنوز موفق به دیدار از آنها نشده‌ایم؛ مانند اپرای گارنیه، خانه ویکتور هوگو، باغ های تویلری و پانتئون. همچنین بعد از ظهر به گشت کشتی بتو خواهیم رفت و شام آخر در پاریس را میهمان ایوار بر روی رود سن میل می‌نماییم. (لازم به ذکر است که گشت کشتی بتو و شام مختص تورهای نوروز و تابستان است و در سایر فصول به صورت اختیاری است)

 

 روز هشتم: پرواز به سمت تهران

هنگام بازگشت به خانه فرا رسید! پس از عبور از بخش کنترل گذرنامه و دریافت بار در فرودگاه، گذرنامه‌های خود را جهت ارائه به سفارت به راهنما تحویل می‌دهیم و با همسفران خداحافظی می‌کنیم. هر چند می‌دانیم این خداحافظی چندان طولانی نخواهد بود، زیرا همراه با سایر اعضای تور برای سفر بعدی با ایوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برای مشاهده سفر‌های دیگر به شهر پاریس، لیست تورهای فرانسه ایوار را مشاهده نمایید.

بیشتر

کمتر

تاریخ های اجرا

تاریخ شروع

جمعه

2024-08-16

تاریخ پایان

جمعه

2024-08-23

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Turkish

جدول پرواز

قیمت

از 2,390 USD

جدول قیمت

تاریخ شروع

جمعه

2024-07-05

تاریخ پایان

جمعه

2024-07-12

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Turkish

جدول پرواز

قیمت

از 2,390 USD

جدول قیمت

تاریخ شروع

جمعه

2024-06-21

تاریخ پایان

جمعه

2024-06-28

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Turkish

جدول پرواز

قیمت

از 2,390 USD

جدول قیمت

تاریخ شروع

جمعه

2024-05-24

تاریخ پایان

جمعه

2024-05-31

هتل

4 ستاره

جدول اقامت

پرواز

Turkish

جدول پرواز

قیمت

از 1,990 USD

جدول قیمت

گالری تصاویر تور

از آخرین پیشنهادات ما باخبر شوید !